maandag 14 juni 2010

Copic certificering Breda

Hallo bloglezers,
moe, maar voldaan zijn we vanavond, of eigenlijk al gisterenavond naar huis gereden. Met Agitte, Dorathe en Annie heb ik de certificeringsdag in Breda gegeven. Een reuze gezellige groep Copic-lovers, die een dag hard gewerkt hebben.Na een cursusdag van 7 uur hebben ze in elk geval hun kennis en vaardigheden met betrekking tot de Copic markers vergroot. Er is ijverig gekleurd, geblend, geschaduwd en geairbrusht. Hier een foto van een ijverige deelnemer.
Na het gezamenlijke morgenprogramma wachtte ons een heerlijke lunch, waarvan we weer flink gesmuld hebben. Het middagprogramma bestaat uit drie verschillende workshops. Jullie begrijpen dat tegen vijf uur iedereen voldaan het Copic certificaat van Agitte in ontvangst mocht nemen.
Hier een collage van de verschillende momenten op deze dag. Ik had mijn camera tijdens de lunch vergeten.
 

Nu hebben ze al hun speciale Copic Designers Logo op hun blogs staan. Alle deelnemers gefeliciteerd van ons vieren en flink blijven oefenen met de Copic Markers, het wordt dan steeds leuker.
groet Diny

8 opmerkingen:

Kyra Maas zei

Hoi Diny,

Het was gisteren een hele leuke dag. We hebben erg genoten en veel geleerd. Vooral de manier hoe jullie de workshops hebben voorbereid: petje af.

Als je weer workshops geeft, horen we het heel graag.

hartelijk groeten,

Kyra en ilja Harreman

Annette zei

Hoi Diny,

Het ziet er weer allemaal gezellig uit. Allemaal gefeliciteerd met het behalen van je certificaat. En inderdaad blijven oefenen met inkleuren. Het gaat dan steeds makkelijker. Alleen kwam ik het probleem tegen dat de 144 kleuren van de Copic Ciao die ik al had, toch niet genoeg keus vond. Dus sparen en inmiddels heb ik nu de bekende koffer met de Copic Sketch. Totaal 334 kleuren. Nu red ik mij wel hoor. Haha

Groetjes van Annette

Jannie van der Zwan zei

Hoi Diny

Ik vond het een hele leuke dag waar we heel veel geleerd hebben ben blij dat ik me ingeschreven had en wil jullie alle 4 nog eens bedanken voor alles!

Groetjes Jannie

Elizabeth zei

Diny en de andere 3, bedankt voor de leuke en leerzame dag en jij ook nog voor het snelle toesturen van de bestanden!!
Alles perfect georganiseerd.

Moppeke zei

Hey Diny,

Het was een heel leuke dag gisteren en we hebben, zoals andere dames al schreven, heel veel bijgeleerd. De dag was zo perfect georganiseerd dat het zeker zijn geld waard was!!
Een grote pluim voor jullie hoor, echt waar uitmuntende dames zijn jullie.
Ik hoop jullie nog eens tegen te komen.

Lief en BEDANKT
Rita
xx

Unknown zei

hallo dames
na weken ernaar uitgekeken te hebben naar deze dag,heb ik een hele leuke en leerzame dag gehad.
jullie geven goed en niet gehaast les . bedankt dames voor de gezellige dag

groetjes agnes

Wilma zei

Hoi dames! Ik heb een hele leuke dag gehad en ik heb het erg naar mijn zin gehad! Dank jullie wel voor alle hulp (tijdens en na de workshop)! Geweldig!

Groetjes Wilma

Stempelacademie met Cindy zei

Dag dames, bedankt voor de hele leuke dag, heb al veel reclame gemaakt! Wil jullie superbedanken voor de goede ontvangst en super uitleg!! Nu kan ik zeker van start gaan. Ik zal proberen de inf zo goed mogelijk over te dragen aan mijn klanten!
Groetjes,
Cindy Happy HObby