zaterdag 5 juni 2010

Just because

Hallo, bij het opruimen van al mijn kaarten, zag ik deze mooie kaart. Weet dat ze mooi is, want vorig jaar kreeg ik bij demonstraties altijd veel positieve reacties op deze kaart. De stempel is van Art Impression en komt uit de serie Front and Back. Bij de figuurtjes zijn ook stempels met raampartijen met een buiten- en binnenkant.


De binnenkant is ook versierd, dat kun je hier zien.
Het inkleuren is natuurlijk weer met Copic Markers gedaan. Gebruikte kleuren:
V000-01-12-15
E37-35-31
De opbouw van de kaart spreekt voor zichzelf, nestabilities, rand- en takjespons, wat bloemen maken de decoratie.
groet Diny

19 opmerkingen:

Dina zei

dan zie je maar weer waaar opruimen zo al goed voor is. hele mooie kaart

Linda zei

OHHHHHHHHHHHH wat een lief mooi kaartje. Echt prachtig
gr Linda

m@deliefjuh zei

super lief!

Karin zei

Het is inderdaad een hele mooie kaart en ook een hele leuke stempel!

Bianca zei

Hij is inderdaad schitterend. De kleuren zijn ook heel erg prachtig. Maar ik ben dan ook echt dol op paars.
Groetjes,
Bianca

creationsncraftsbyarina zei

HALLO DINY, WAT EEN PRACHTIGE KAART IS HET ZEG. ERG MOOIE KLEUREN COMBINATIE OOK..
IK BEN EIGENLIJK EEN FIJN VAN U.
U MAAKT VAN DIE MOOIE KAARTEN.
IK KOM NOOIT VEEL BIJ VERSCHILLENDE BLOGS.
MAAR IK ZAL VAKER BIJ U LANGS KOMEN OM TE KIJKEN.
GROETJES ARINA

*Ellen* zei

schitterend is die Diny, prachtig met al die details, en ik kan me herinneren dat ik hem in het echt heb gezien op een beurs ergens

Eveline zei

ik vind dit een hele mooie kaart !
echt prachtig ingekleurd met de copics.
ben gelijk volger geworden...

groetjes

eveline

anneke's creaties zei

geweldig diny, wat is dit een mooie kaart, erg mooi ook dat de binnenkant is gedaan, dat maakt het net iets completer,
echt.....suuuuuuuuuper.....


groetjes anneke

Sonia zei

Was für eine wunderschöne Karte und das Motiv ist ja echt süss. Auch die Innenseite ist einfach genial gestaltet. Super toll!
Liebe Grüsse
Ranita

KarinsArtScrap zei

Hallo Diny


natuurlijk is dit weet een scheetje
die dubbele stempels kun je mooie kaarten meemaken
weer een hele mooie kaart


groetjes karin

Anoniem zei

Prachtige creatie, de tekst is ook mooi.
grtjes
Christa

Trudy zei

Wat een schitterend kaartje ,en wat een leuk stempeltje!!
de kleuren zijn ook zo mooi.
Groetjes Trudy!

Riet zei

Wat een schitterende kaart Diny,zo prachtige stempel,zo mooi in geklerd.
Prachtig papier.

Liefs Riet.xx

Marianne Schut zei

Hoi Diny, Wow wat een Beauty! Kan me voorstellen dat je dat vaker hebt gehoord! En weer zo mooi ingekleurd!! Liefs Marianne

Andrea zei

Hi Diny, die Karte ist toll geworden.
Danke für die Links von Strawberrie S....
Ich habe eine Karte damit gemacht, vielleicht magst du mal bei mir schauen.
Liebe Grüße
Andrea

Gusta zei

wat een mooie kaart echt super

groetjes Gusta

Yvonne zei

Ze is niet mooi, ze is prachtig!
groetjes Yvonne

Diane zei

Ha Diny,

Het is ook echt een schatje die stempel. EN je kaart is in z'n totaliteit helemaal af, helemaal geweldig.

Groetjes,
Diane