donderdag 8 juli 2010

Winnaars week 2

Hallo lieve mensen,

ik heb net de winnaars voor de tweede week getrokken. de winnaars zijn Tessa en Sjakkie  . Ik heb gekeken of de Candy hun blog geplaatst is en dat is zo. Dus dames jullie zijn de winnaars. Bijzonder vind ik de eerste winnaar, zij is mijn jongste blogvolger 12 jaar oud. Geweldig als je dan al zo actief bent en een eigen blog hebt. Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst. Dus dat zit wel goed met Tessa en met ons hobbyisten.
Tessa en Sjakkie stuur even een mailtje naar copic@telfort.nl met je adres en de prijs komt naar jullie toe.Ik heb de prijzen in huis en zal zaterdag de verzending doen van de prijzen van week 1 en 2. Ik moet even kijken of ik van de winnaars van week 1 de adressen heb.
 Random Integer Generator
Here are your random numbers:
17     70 
Timestamp: 2010-07-08 20:15:26 UTC
Op deze plek wil ik jullie allemaal nogmaals bedanken voor de reacties op mijn berichten, erg fijn om die te lezen. We gaan gewoon lekker door en volgende week hebben jullie allemaal weer een kans. Eind van deze maand kom ik met een bijzondere actie voor een goed doel, daar horen jullie nog meer over.
Als ik geen bericht meer plaats voor zondag, wens ik jullie allen een fijne wedstrijd en dat we maar mogen winnen.
groet Diny

6 opmerkingen:

Marianne Schut zei

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige prijs meiden! Diny weer bedankt voor het mogen meedoen! Liefs Marianne

Jolanda de Ronde zei

Tessa en Sjakkie van harte gefeliciteerd!

Groetjes,Jolanda

Anneke zei

Gefeliciteerd dames!
liefs Anneke

Yvonne zei

Gefeliciteer met jullie prijs! Super leuk!
groetjes Yvonne

angelique (anlou) zei

meiden gefeliciteerd veel plezier met jullie prijs
diny dank je wel weer voor de candy
liefs angelique

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, Diny wat leuk ik zag dat ik één van de gelukkige ben. Ik ga je gelijk mijn adres mailen.
Groetjes van Sjakkie