zondag 29 augustus 2010

Knotsgekke Kaarten dag was geweldig!

Hallo,
wat was het gisteren in Den Bosch gezellig druk tijdens de laatste Knotsgekke Kaartendag. Op de stand van Creabest heb ik een aantal volgers kunnen begroeten, alhoewel ik er vast ook gemist heb. Het blijft heel moeilijk om precies te onthouden wie mijn volger is, bovendien heeft niet iedereen een foto bij zijn profiel staan. Mijn excuses dus als ik je niet herkend heb. Er zijn heel wat Precious Moments gekleurd, waarbij ik uitleg kon geven over de manier van kleuren en de plaatsing van de schaduw. Dat laatste blijft bij kleuren en schilderen altijd een uitdaging (zeg maar dat het lastig is) Van Elizabeth kreeg ik nog een mooie link, waar je veel bijzondere Precious Moment plaatjes kunt dowloaden. Die wil ik met jullie delen. Kijk eens HIER. Elizabeth bedankt hiervoor.

Dit is een kaart uit de serie die ik met het Oliver papier van Basic Grey gemaakt heb, op de beurs had ik ze staan en jullie vonden ze mooi. Daarom zal ik de komende dagen deze serie op mijn blog laten zien. Dit is een echte jongenskaart. De stempel is gekocht bij Funky Kits in Engeland. De muzieknoten en de tekst komen uit een set van High School musical van Plaid, ze zijn hier in Nederland nooit verkocht. Het is altijd moeilijk om materialen te kiezen voor het versieren van een jongenskaart, dit keer heb ik stoere hotfix metalen studs gebruikt.
Willen jullie de kaarten met de mooie Copic achtergronden zien en uitleg hierover hebben kijk dan op Agitte's blog.
Ik wil hierbij het team van Creabest bedanken voor de fijne dag op hun stand.
een fijne zondag , groet Diny

20 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig kaartje weer Diny en heel leuk! Ik ben benieuwd naar de andere kaartjes uit de serie.
Groetjes van Jacqueline

Het zonnetje in huis zei

Hallo Diny,

Cool zo een kaart, echt leuk voor tieners!
Kan geloven dat het driuk was op de beurs,
ik lees er veel van op de andere blogs,
zelf woon ik in België, wij hebben maar een kleine
hobbybeurs, in September hier.

groetjes, jaimie

Yvonne zei

Hoi Diny,
Wat een heerlijk stoer jongenskaartje! Ben benieuwd naar je andere creaties met dit papier!
groetjes Yvonne

arjette zei

Hoi hoi,

een echte jongenskaart!! Geweldig!! Ik heb dat papier van de week ook gekocht, ga er ook lekker mee aan de slag!! Ben benieuwd naar de andere kaartjes!! En bedankt voor die link, daar staan hele leuke plaatjes!!!!

gr. arjette

angelique (anlou) zei

prachtige kaart meis
wat leuk dat je je volgers hebt ontmoet en dat je het naar je zin hebt gehad meis
liefs angelique

Thea zei

Ohhh wat een schitterend ekaart :)

Gr Thea

Sandra1968 zei

Een superleuke en stoere kaart!

Dina zei

hartstikke stoere kaart, ik kom hem in Hagen wel in het echt bekijken

Margreet zei

Wat een schitterend kaart.
En bedankt voor je workshop gisteren in Den Bosch.
Ga lekker oefenen hoe ik met de copic moet kleuren.
Fijne dag
Groetjes Margreet

Marianne zei

Wat een mooie jongenskaart!!
Echt stoer!
Groetjes,
Marianne

Linda zei

Het is een stoere kaart geworden, heel erg leuk.

Gr Linda

Heidie zei

Heb de kaart gisteren in het echt kunnen bewonderen. En vind hem super mooi.

groetjes Heidie

Karin zei

Je kaarten zijn keer op keer weer schitterend Diny.

Groetjes Karin

martina's kaartjes zei

super leuke stoere kaart !
creatieve groetjes, martina
x

KarinsArtScrap zei

het is een heel mooi stoere jongenskaart diny
hele mooie splitpennen erbij echt stoer

groetjes karin

Rosa Forino zei

wow beautifull card, scusami ho dimenticato di scriverti nel post del giveaway perchè avrei voluto vincere quel meraviglioso premio, perchè sono una scrapper da poco e non possiedo quel tipo di colori... scusami se ho invaso questo post ma non volevo sfalsare la numerazione del giveaway
kiss dall'italia e continua a creare cose meravigliose come queste ciaooo

Brenda zei

Hoi Diny,
dat is zeker een geweldige kaart, ik heb heb ook in het echt gezien op de beurs, nog bedankt voor de leuke/leerzame workshop, vond het leuk je eens in het echt aan het werk te zien. ik ben in afwachting van mijn nieuwe koffer, can't wait!! ik kon hem niet meenemen op de beurs, dus moet helaas nog even wachten, maar..... hij komt, dus das de moeite waard. groet Brenda

Diane zei

Dat is echt een stoere jongenskaart geworden. Leuk.

Groetjes,
Diane

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Diny,
Wat een geweldige kaart. De kleuren en de combinatie. Hij is heel cool voor de boys.
Je hebt het denk ik nu nog drukker dan toen je werkte? Fijn, je uitgebreide toelichting op Nicole haar blog betreft het papier enz.
Misschien zie ik je nog weleens ergens op een beurs.
Groetjes Lida uit Leidschendam.

annemarie zei

jongens kaarten vind ik altijd lastig, maar ik ben hier helemaal weg van!
hele mooie kaart!
knap gemaakt!
groetjes annemarie