woensdag 22 december 2010

Lots of Presents en Copic nieuws

Hallo,
Nieuws staat onderaan dit bericht
ik kwam bij het opruimen deze kaart tegen en zag dat ik hem nog niet op mijn blog had laten zien. Sommigen van jullie zullen hem nog herkennen van demo's vorig jaar.
Het is een ouwetje dus, maar ik lijf hem mooi vinden. Het is een Sarah Kay stempel, die ik ergens nog moet heen liggen. Ben ik nog niet tegen gekomen in mijn stempelberg.
 


De kaart is gemaakt met SEI Wintersong, die serie is ook in 2010 goed van kleur, dat blauw met rood. Ik heb een cirkel op het papier gebruikt als ondergrond voor een uitgestanste bloem, die met de airbrush zijn kleurtje heeft gekregen. De grote ijskristal is Cuttlebug stans. Daarop zijn strasjes geplakt. De exacte  kleuren moet ik je schuldig blijven, wel weet ik dat ik de R20 serie en de BG10 serie heb gebruikt. De deur is met de W-serie gekleurd. 
 
 
 Ik hoop dat jullie nog even tijd hebben om te kijken, want jullie zullen wel druk zijn met de kerstvoorbereidingen.  Wij hebben de boodschappen al in huis, morgen nog wat rommelen. Op donderdag komt mijn zoon uit Boston naar huis, heerlijk om hem weer hier te hebben voor 10 dagen. Dan zal er van bloggen misschien niet veel komen.
Als ik jullie niet meer bereik dan wens ik je nu fijne feestdagen.
Geniet van de kleine dingen die deze periode zo speciaal maken.
groet Diny
extra  medeling. Ik kreeg nog geen 10 minuten geleden bericht van de Copic-importeur dat vanaf februari 2011 er 12 nieuwe Sketch kleuren beschikbaar komen. Wanneer ze precies te koop zijn horen jullie nog. Ik heb ook al een kleurkaart gekregen, zag dat er een  aantal bij zitten waar ik heel blij van word. De allerbelangrijkste is voor mij de BG70 (eindelijk die reeks helemaal compleet), maar er zitten nog veel meer kleuren bij die reeksen compleet maken. Ik kom er nog op terug.
Hier de kleurkaart

30 opmerkingen:

Linda zei

schitterend kaartje joh en geniet lekker van je zoon. Ik wens jullie ook hele fijne feestdagen
gr linda

KarinsArtScrap zei

het is misschien een oudje maar je kaart is er niet minder mooi door, hij is prachtig.
ik wens jouw en je familie en vrienden hele fijne feestdagen toe.


groetjes karin

Miranda Slagboom-de Groot zei

het is een schitterende kaart diny. heel mooi.
heb je trouwens mijn mailtje gekregen voor de candy?
groetjes miranda

angelique (anlou) zei

jeetje voor een oudje is die prachtig meis
wat een mooie kleuren combinatie
ik wil je heel veel plezier wensen en hele fijne kerstdagen en een gelukkig en creatief nieuwjaar
super dat je zoon voor 10 dagen naar nederland komt
ik zal er nu ook niet veel zijn, we hebben de sleutel van de nieuwe woning en willen in het nieuwe jaar over gaan, nu eerst even opknappen

Lia zei

Schitterende kaart heb je weer gemaakt, ik wens je hele fijne dagen en een gezond creatief 2011, geniet van het samenzijn met je zoon.

groetjes Lia

Elizabeth zei

Schitterende kaart!! Blijft een leuke stempel. Geniet maar lekker van je zoon en fijne feestdagen, een gezond en creatief 2011.

Rita zei

Het mag dan een oudj zijn, hij is er niet minder mooi om hoor.Schitterend.Groetjes Rita.

José zei

Hij is prachtig! Mooie details allemaal zeg. De ijskristal is prachtig en die bloem linksonder vind ik ook heel mooi.
Fijne feestdagen!
Groetjes,
Jose

Tinie zei

Wat een mooie kaart en dan dat afdrukje!! Geweldig! Hele fijne feestdagen toegewenst en groetjes Tinie

Yvonne zei

Oud of niet maakt niets uit toch? Blijft prachtig. Geniet maar heerlijk van de Kerstdagen met je gezin! Blogland is er daarna ook nog wel.
groetjes en liefs Yvonne

Liesbeth zei

Is er niet aan af te zien dat hij van langer geleden is, prachtig kaartje met een heerlijk sfeertje.
Geniet van je zoon thuis, fijne kerstdagen en een gezond en creatief 2011.
gr. Liesbeth

Linda zei

Je kaart is weer prachtig. Geniet met z'n allen van de feestdagen.

Gr linda

Marjanne zei

Wat heerlijk voor jullie dat je zoon thuis komt! Geniet van elkaar in deze bijzondere tijd. Mooi kaartje! Super alle détails!

Marie-Anne zei

Wat een prachtige kaart!

Wens je heel fijne Kerstdagen en geniet maar lekker van het thuis hebben van je zoon.

Groetjes,

Marie-Anne

Yvonne zei

Mooi kaaart geworden,Geniet lekker van je zoon en alle fijne dingen die erbij horen.Lieve groet yvon

Frouwkje zei

Hoi Diny,
Superleuk kaartje.
Ik wens jou ook hele fijne kerstdagen en een gezond, gelukkig en creatief 2011.
Liefs, Frouwkje.

*Ellen* zei

prachtig is dit vrolijke kaartje met die lieverd erop, ook voor jullie hele fijne dagen en een gelukkig en gezond 2011, en geniet lekker van deze dagen en het weerzien met je zoon

Marijke zei

Wat een leif kaartje is dit. Hele fijne dagen en geniet van elkaar.
Groetjes, Marijke en Chantal

creacora zei

Hoi Diny wat een prachtige kaart en al is het een oudje maakt niks uit want ze is prachtig wat leuk dat er weer nieuwe kleurtjes van de copics bijkomen soms ontbreken er gewoon net wat tinten he
alvast hele fijne feestdagen !!!
Groetjes Cora

Tanja zei

Wat een mooie kaart.
Fijne feestdagen en geniet van het bezoek van je zoon.
Geweldig mooie nieuwe Copic kleuren!
Liefs,
Ester

Marianne Schut zei

Hai Diny, een schitterende kaart en wat een liefje die stempel! Geweldig! En prachtig die nieuwe kleuren! Ik heb ze nog lang niet allemaal maar vind het super om al die mooie nieuwe kleurtjes erbij te zien! Heel fijne dagen gewenst met je gezin en ik wens je heel veel geluk, liefde en gezondheid voor 2011! Liefs Marianne

Anke zei

Prachtige kaart.
Fijne Feestdagen
liefs Tessa

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig kaartje Diny! En wat komen er een mooie kleuren uit.
Ik wens ook jou en je familie hele fijne feestdagen toe.
Groetjes van Jacqueline

DesignwithJP zei

Een hele mooie kaart weer .dus laat ook die oudjes maar voorbijkomen hoor.
Fijn dat je je zoon heerlijk bijje hebt met dezedagen geniet ervan zou ik zeggen.
En zijn weer hele mooie kleuren die eraan komen zo blijven we lekker bezig.
hele fijne dagen voor jou en je familie,
Groetjes Jacqueline

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje,
En wat een mooie nieuwe kleuren komen er weer uit in de sketch.
Fijne kerstdagen
Groetjes Margreet

Andrea zei

Ich wünsche Dir und deinen Lieben ein schönes Weihnachtsfest

LG
Andrea - Annchen

marijke zei

nou ook al is het een oudje ik vind hem geweldig gaaf hoor meid
en leuk nieuws he die copics maar ik heb her en der vernomen dat er van de ciao's ook 36 nieuwe kleuren bij gaan komen klopt dat?

Sandra1968 zei

Wauw, wat een schitterende kaart! Ik blijf maar kijken naar alle leuke details :-)

Unknown zei

Thank you so much for this great article!
If anyone wants to read more then I think this is the right place for you!
Mix Parlay

Mobile app development company zei

Great article! I found your insights really informative. I would like to share information about the company. Embark on a transformative journey with our Mobile App Development Company, where your unique vision converges with our unparalleled expertise. Collaboratively, we will forge digital experiences that not only resonate but also leave an indelible mark on your audience. In the realm of app development, we don't settle for being merely good; we strive for exceptionalism.