donderdag 21 april 2011

Een ander creatief project + raadsel.

Hallo, 
vandaag wil ik jullie laten zien, waarmee ik de laatste weken onder andere mee bezig ben geweest.
Het zijn rozen broches gemaakt van organza, satijn en kant, met een knoop of parel in het midden. In de mode zie je verschijnen als broche op je kleding, sjaal of handtas. Of in wat kleiner formaat aan een ketting of in oorbellen. Met een elastiekje eraan is het een armband. Op de beurs in Keulen heb ik ze met winkeliers gemaakt, snel klaar en een mooi effect. 

Op dit moment maak ik ze in miniformaat om op kaarten of andere papierprojecten te gebruiken. Ze zijn gemakkelijker te versturen, omdat een stoffen roosje platter in een enveloppe kan worden gedaan. Ik gebruik een nieuwe serie "Vintage Buttons" Dit zijn remakes van oude knopen, die rond 1900 verkocht werden. Mooie blikvangers in het hart van de rozetten. Misschien zet ik ze later op een apart tabblad op mijn blog voor de verkoop, als ik ze voor die tijd al niet allemaal heb weggeven.
Ben er al een aantal kwijt bij de winkels waar ik kant en stof kocht.
Jullie kunnen een broche winnen, raad voor welke winkelier, die in Zeist op het Art Specially Event stond, ik deze broches gemaakt heb. De (bedrijfs)kleding van de twee dames van deze winkel had deze kleuren. Als verrassing heb ik hen gisteren een broche gestuurd, hoop dat die vandaag aankomt. Onder de goede oplossing verloot in een broche in de kleur naar keuze. Dus doe gezellig mee, ben benieuwd wie goed gekeken heeft op de beurs, was je daar niet dan kun je natuurlijk ook gewoon gokken. Het is een webwinkel en een "echte" winkel in Nederland, die stempels en alles wat erbij hoort verkoopt.
Dit zijn de gestuurde broches.
Ik kom snel weer met kaarten en stempelprojecten, maar had zin om even met stof en garen te werken. 
Groet Diny

15 opmerkingen:

Marian zei

Wat schitterend mooi.Groetjes

Anoniem zei

Heel mooi Diny

Gert-Jan

janet zei

wat een ontzettend leuk idee!
heel erg mooi.
groetjes,
janet

Sonja zei

sjieke dinges

groetjes,
Sonja
http://scrapadoe.blogspot.com

Frouwkje zei

Wat een gave broches!!! Schitterend!
Liefs, Frouwkje.

chrilvian zei

prachtig werk!!

Riet zei

Wowww Diny,wat schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Sandra zei

leuk hoor zien er goed uit
gr sandra

crea-elma zei

Die zijn heel erg gaaf!

Ook zonder muntje konden we de slagboom door, vorig week-end-)))

groetjes Elma

Yvonne zei

Wauw, wat mooi! Dat moet een heel werk geweest zijn.
groetjes Yvonne

angelique (anlou) zei

hoi meis
ze zijn super mooi
ik vind het knap dat je het kan
ik ga niet raden wie of wat, daar ben ik erg slecht in, hihihiihiii
ik denk dat die meiden het erg mooi zullen vinden en er erg blij mee zullen zijn
liefs angelique

Marianne Schut zei

Wauw Diny deze kant van jou mag ik ook graag zien hor! Super knap en mooi gemaakt! Jammer, ben niet op de beurs geweest en heb dus geen idee... maar ik denk dat je deze twee dames heel blij hebt gemaakt! Liefs Marianne

Aartje zei

Hallo Diny, wat een prachtige bloemen zijn dit. Ik was helaas niet op de beurs. Dus ik doe een gok op jouw raadsel nl. Doe a ding is de winkel waar je ze aan gegeven hebt.
Groetjes Aartje

Unknown zei

Ik heb er heel het weekend gestaan maar heb geen flauw benul, ik had helaas weinig tijd gehad om zelf rond te lopen. Ik heb ze wel bij jullie op gezien en vond ze helemaal super.

Ellen zei

Heel leuk, daar kan je alle kanten mee uit.