maandag 1 augustus 2011

Hoera 950 volgers , Candy verloot

Hallo,
ik zag net dat ik 950 volgers op mijn blog heb, geweldig. Ook zie ik dat ik de 100.000 bezoekers al gepasseerd ben. Allemaal, hartelijk bedankt hiervoor. Ook bedankt voor jullie deelname aan deze candy (99 personen) Volgende keer beter, ik zet morgen een nieuwe candy voor 1000 volgers op het blog. 
 Ik heb deze candy verloot en nr. 76 heeft gewonnen, dit is Corry
Corry, proficiat met deze flinke candy. Ik zie dat je echt heel vaak mijn blog bezoekt en een reactie achterlaat, ook op het CopicEurope Blog, daarom ben ik blij dat ik de prijs naar jou mag sturen. Stuur even je adres naar Copic@telfort.nl en het pakje komt naar je toe.
Groet Diny

10 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

hartelijk gefeliciteerd corry met deze prachtige candy.
diny dank je wel voor het geven.

groetjes karin

Colien zei

Corry, proficiat!
grtz.Colien

Sandra zei

gefeliciteerd corrie helemaal leuk
gr sandra

Lenie Hempen zei

He!! Corrie Gefeliciteerd hoor.
Echt Super leuk voor je.

Gr Leny Hempen

Wilma24 zei

Corry van harte gefeliciteerd met je prachtige prijs.
hij is heel erg mooi

liefs wilma

Linda zei

Gefeliciteerd en veel plezier met je prijs
gr linda

angelique (anlou) zei

hoi meis
dank je wel voor de kans meis
op naar de 1000 volgers
gefeliciteerd aan de winaar
een fijne avond allemaal
liefs angelique

yvon zei

Corry, gefeliciteerd met deze super prijs en Diny, jij bedankt voor de kans om deze te winnen.
Groetjes, Yvon

*mieke* zei

Gefeliciteerd met je prijs Corry! Veel plezier ermee...
Groetjes Mieke

corryskaart zei

hallo lieve bloggers
toen ik vanmorgen zag dat ik de candy had gewonnen,kon ik mijn ogen niet geloven
en mijn dank is dan ook heeel erg GROOT!en dank voor al die lieve reactie''s
groetjes van corry