donderdag 10 november 2011

100% Chance of snow

Hallo, 
de meningen over de sneeuwkansen lopen volgens weerdeskundigen uiteen. We wachten het maar rustig af of we een witte kerst krijgen. 
Op deze kaart staat de sneeuwgarantie wel.
De sneeuwscene is op de computer gemaakt met een aantal digi's van Make It Crafty. De uitgeknipte scene is geplakt op kerstpapier van Autentique, in de klassieke kerstkleuren rood en groen.

Ik heb de Cherub toch maar een blauw pakje gegeven, zo is hij goed zichtbaar.Voor het decoreren heb drie verschillende stansen van Memorybox gebruikt. 

De kerstwens is na het stempelen en uitponsen bedekt met Royal Coat dimensional Magic, na het drogen heb ik hem op uitgestanste ijskristallen gelijmd.

Als sneeuw heb ik dit keer structuursneeuw gebruikt, dat is minder geel dan de Liquid Applique.
Gr
Kijk ook eens op het CopicMarkerBenelux blog, daar heb ik weer een aantal kleurstalen neergezet.
Voor het kleuren van deze kaart zijn de volgende Copic Markers gebruikt.

Ik hoop je weer wat ideetjes te hebben gegeven.
Groetjes Diny



32 opmerkingen:

yvon zei

Oh, wat is dit waanzinnig mooi Diny. Geweldig scene heb je gecreerd en prachtig papier heb je gebruikt. Dit is er echt eentje om in te lijsten.
Groetjes, Yvon

Helen zei

Wat een schoonheid weer. Ik moet nodig een decemberlijstje maken met kleurtjes die ik nog graag wil hebben. Groetjes.

Joke de Wit zei

Wat een mooie kaart echt prachtig.Groetjes Joke

Cathy zei

Wat leuk dat tafereeltje!

Joukje zei

Wat weer een prachtig geheel!
De stansen van Memorybox zijn ook héél erg mooi.
Groetjes Joukje

Tinie zei

Wat weer een feestje om even langs te komen, wat een geheel, is maar 1 woord voor, SUPER!!!

Groetjes Tinie

Gea zei

wauw, hij is supermooi!
Groetjes gea

Marianne Louise zei

de kaart is erg mooi geworden.

groetjes
Marianne

Luanne zei

very very beautiful card

Marijke zei

SCHITTEREND!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Babette zei

Wat een schitterende kaart, de stansen die je gebruikt hebt zijn ook erg mooi.
Groetjes Babette

Mieke zei

Ongelooflijk mooie kaart! En whaw, die stansen!

jans zei

heel mooi kaartje ben altijd jaloers op die gene die zo mooi kunnen inkleuren ik bak er niets van haal daarom ook altijd mijn plaatjes van internet of koop vintage vellen grt jans

Unknown zei

Wat een beaty van een kaart Diny in een woord beeldschoon

Liefs Nellie

Sandra zei

hoi diny wat een supermooie kaart heb je weer gemaakt
gr sandra

Unknown zei

goedeavond diny
ze is prachtig ,jou kaart
ik vind een prachtige combinatie en geniet ervan
veel liefs van marcelline

Wenda zei

Geweldige kaart is het geworden Dini.

Liefs Wenda

Anke zei

Wat een prachtig kaart
liefs Tessa & Anke

Unknown zei

Hallo Diny, wat een geweldig leuke kaart is dit. Prachtige details zoals de manier waarop je de tekststempel hebt bewerkt. Erg mooi om te zien. Groetjes, Frea

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig kaartje DINY.
Het is echt een lieverdje.


Gr Leny Hempen

Marie-Anne zei

Wat een prachtige kaart! Deze sneeuw vind ik ook veel beter dan de echte sneeuw.

Marie-Anne

corryskaart zei

wwwooooww diny wat is je kaart weer prachtig en vooral de sneeuw op de wegwijzer!
groetjes van corry

creacora zei

Een geweldig tafereeltje Diny ,goed dat je blauw hebt gebruikt valt ze goed op, ik vind idd de sneeuw op de wegwijzer erg gaaf ook de tekst vind ik super leuk !

Groetjes Cora

Wilma zei

Hallo Diny,
Je tafereeltje ziet er GEWELDIG uit met die MOOIE stansen van memorybox.
Liefs Wilma

*Ellen* zei

whow wat een prachtige afbeelding, schitterend is dit kaartje met al die leuke details

Creative Fun Factory zei

Hi Diny,

Laat het maar sneeuwen hoor! Ik krijg het warm van je mooie kaartje.

Grt. Carla

KarinsArtScrap zei

wat een gaaf en super kerstkaart weer diny, de kleuren en de pons rand zijn geweldig.

groetjes karin

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig kaartje Diny, er zoveel moois te zien, super!
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Wat een schitterende kaart Diny.


Liefs Riet.

elleke zei

Een pracht van een kaart geworden.
En zo mooi ingekleurd. Waar haal je de tijd vandaan.

Groet

Anoniem zei

Wat is deze kaart mooi zeg!
Wat een diepte, en kleuren echt schitterend!
Echt een inspiratie!

Mobile app development company zei

Good post. Thanks for sharing with us. I would like to share the information about the company. Discover excellence in app development with the best application developers in Pune. Our skilled and innovative team combines cutting-edge technology with a deep understanding of your unique business needs to create customized, user-friendly, and high-performance mobile and web applications.