woensdag 8 februari 2012

150.000 bezoekers!

Hallo,
 ik zie net dat ik bijna 150.000 bezoekers op mijn blog heb gehad, sinds ik ben begonnen met het vastleggen hiervan op 29 maart 2010. Ik heb dit blog in 2007 gemaakt en er toen enkele berichten opgezet, daarna is het ingeslapen. Het is weer tot leven gekomen op het moment dat ik met het inkleuren van stempels met Copics en Derwents begonnen ben.
Ik wil jullie, die zo trouw mijn blog bezoeken hiervoor bedanken, daarom verloot ik een Creatable van Marianne design, die ik zelf veel gebruik (je krijgt een nieuwe natuurlijk) en een set met 12 glitterpennen van Copic Spica Atjou.

Wat vraag ik ervoor:
plaats een reactie hieronder en vertel waarom je op mijn blog komt kijken.
Je bent natuurlijk volger van mijn blog.
Ik beloon de twee meest aansprekende antwoorden.
Groet Diny

87 opmerkingen:

marion zei

ohh wat een schitterende prijsjes !
Dank je wel voor een kans hierop. Ik ben nog niet zo lang volger, maar heb besloten volger te worden omdat ik je kleurwerkjes zo ontzettend mooi vind, niet alleen van de copics, maar ook de aquamarkers. Door te zien hoe het mogelijk is te blenden leer ik weer van en leer van je kleurencombos. Liefs, marion

Linxx zei

Beste Diny,

Jouw blog is een ware inspiratiebron voor mij. Ik bewonder enorm hoe mooi jij (o.a. schaduwen) kunt kleuren en je oog voor kleurcombinaties en stijlen is supergoed! Ik hoop dat je blijft posten, niet alleen op je eigen blog, maar ook op het Aquamarkersblog en het Copicblog, zodat ik nog veel van je kan leren en je me blijft inspireren.

Ik wens je nog veel volgers en bezoekers en veel kleur en knutselplezier!

Liefs,

Linxx

SandraR zei

Wat een verwennerij weer, Diny!

Het enige wat je van ons verlangt is een reactie...
Ik ben volger van je blog omdat je prachtige creaties maakt, je mooie tutorials maakt, je zo heerlijk "down to earth" bent en helemaal enthou
siast je verhaal verteld op je blog. Werkt allemaal heel aanstekelijk en je maakt iedereen enthousiast voor het creatief bezig zijn met wat dan ook.
Ik heb bewondering voor jouw creativiteit en je "blijheid", heerlijk om te lezen (ook al reageer ik niet altijd, sorry)

Dus ik ga nog lang van je genieten!

Liefs, San

(p.s. dank je wel voor deze kans!)

Cindy zei

Hallo Dinie,

Wat geef je toch altijd superleuke dingen weg. Ik ben een fan van je blog. Ik kleur met copicmarkers en heb het nog lang niet allemaal onder de knie. Ik kijk heel graag naar je kaarten. Het is niet alleen een bron van inspiratie, maar vooral ook heel leerzaam. Je uitleg is super en je tips zijn fantastisch! Ik heb er heel veel aan. Ik hoop dat je nog vele bezoeken zult krijgen, je krijgt ze in ieder geval van mij.
Groetjes, Cindy

angelique (anlou) zei

hoi meis
jeetje wat geweldig meis, zoveel bezoekers, dat laat wel zien dat je zeer populair bent, je techniek is schitterend, je laat alles zo mooi eruit zien, als we vragen hebben wil je graag helpen en dat is zo tof van je, je bent een kanjer lieverd
dank je wel voor de kans om te winnen, wat een prachtig verjaardag cadeau zou dit zijn, LOL
tja bijna is het zover dan wordt ik 40 jaar op 16-02, maar morgen gaan we eerst op mijn moeder haar verjaardag ook ons 12 1/2 jarig huwelijksfeest vieren in het ziekenhuis, mijn man mag niet naar huis, hij heeft in zijn slaap een klaplong gehad, nu blijft hij in het ziekenhuis tot aan de longtransplantatie, echt balen, we hadden alles al geplant, maar gezondheid voor alles hé
liefs angelique

Hetty zei

Wat geef je weer leuke dingen weg! Waarom ik je blog volg: omdat ik als ik jou kaarten zie weer heel veel energie krijg om zelf te gaan kleuren! Dan wil ik het ook zo mooi kunnen, natuurlijk gaat dat niet lukken maar het is wel een mooi doel om na te streven! Je geeft heldere uitleg waar iedereen wel wat mee kan. Gr Hetty

Wilma zei

Hallo Diny,
Volgens mij weet jij "donders" GOED waarom ik je blog volg ☺☺☺.
Liefs Wilma

Rosina zei

Hoi Diny....
Wat een leuke verassing ga je weer weggeven.....je vraagt waarom ik op je blog kom kijken.....niet moeilijk hé Diny....je geeft me heel erg veel inspiratie al die mooie kaartjes die je telkens hier laat zien....en ook dat je zo af en toe een heel leerzame lesjes geeft in het inkleuren van stempelafdrukjes, of dat nou met de copics is of met de potloodjes...
Het is gewoon top dat mooie blog van jou...ga zo door meis ik geniet er eindeloos van...
Groetjes Rosina

marian zei

Hallo Diny,
Het is natuurlijk niet zo moeilijk om te vertellen waarom ik je blog bezoek:1e Omdat je zulke prachtige kaarten maakt, fantastische kleuren gebruikt,heel mooi kunt inkleuren, dat geeft mij weer inspiratie.
2e Ik wil ook zo graag leren kleuren,net zo mooi als dat jij dat doet. Ik ben namelijk pas begonnen om met copics te kleurenMoet het nog leren,en wil ook die kleur cijfers onder de knie krijgen. Want vind de met copics ingekleurde stempels fantastisch mooi.Dus geen wonder dat je zoveel bezoekers krijgt.
groetjes van marian.

Anoniem zei

wow meid dat is super gaaf voor je en wel verdient. Ik kom op je blog omdat ik vind dat je mooi werk maakt en mijn dat inspireert.

Eveline

Hetty zei

Wauuuw Diny wat een super mooie candy ga je weggeven en ook ik ben al een hele tijd volger
van je maar ja dat kan ook niet anders want je bent
echt een inspoiratie voor iedereen die vooral met
copics kleurd want ik bewonder elke keer weer
je nieuwe creaties.

gr hetty

Aartje zei

Al 150.000 keer werd jouw blog bekeken
Dat doet mijn bescheiden blog verbleken
Jouw blog biedt dan ook veel mooie kleuren
Iedere keer is er voor ons iets nieuws te bespeuren
Je wil jouw kennis steeds weer met ons delen
Daarom werd jouw blog al bezocht door velen
Met de copics mag je heel Europa rond reizen
Zodat je ook buiten onze landsgrens jouw kleurtechniek kan bewijzen.
Ik kan nog vele pluspunten opnoemen
Maar ga nu toch maar stoppen om jouw te roemen :)
Groeten Aartje

yvon zei

Hallo Diny,
Oh, wat een heerlijk snoepgoed geef je weer weg. Dank je wel voor deze kans en natuurlijk ook gefeliciteerd met zoveel bezoekers van je blog. En dat is niet zo vreemd ook, want jou creaties zijn altijd super mooi en je kleurwerk geweldig. En daarom kom ik ook altijd even bij jou neuzen en ideetjes opdoen.
Groetjes, Yvon

tanja zei

Wat mooie candy weer Diny en kom graag op bezoek om dat je zulke mooi creaties maak en een grote inspiratiebron voor me ben ,zelf krijg ik dat tekenene niet onder de knie vandaar ik kwijlend over me toets bord hang haha groetjes uit verre koude zeeuwse tanja

Creanijn zei

Leuk weer hoor dat je wat weggeeft!
Ik kom regelmatig kijken op je blog voor de prachtige voorbeelden die je inkleurt en de kaarten die je er mee maakt. Sinds de certificering ben ik druk bezig met de copics, maar het is lang nog niet zo perfect als bij jou. Bovendien vind ik het ook leerrijk om van anderen te zien welke kleuren ze gebruiken, of welke technieken je gebruikt. Een mens is nooit te oud om te leren!

Bep zei

Hoi Diny,

Van harte gefeliciteerd met je 150.000 bezoekers aan je blog, wat natuurlijk niet zo gek is met zulke mooie kaarten.
Het enige wat je van ons verlangt is een reactie...nou hier komt ie, ik ben volger van je blog omdat je prachtige creaties maakt, en helemaal omdat je altijd zo enthousiast schrijft op je blog. Ik heb bewondering voor jouw energie.

Liefs Bep

Devlin zei

Wat een hoop bezoekers zeg! Gefeliciteerd!

Ik kom graag zo af en toe op je blog kijken omdat ik er wat van kan leren en inspiratie op kan doen.
Ook bijvoorbeeld je test van die verschillende markers vond ik erg interessant. Handig en nutttig om te weten zoiets en je bent daarin vrij objectief en dat waardeer ik.

Gerrina zei

Hoi Diny,
Fijn dat er zoveelvan ons steeds bij je komen kijken: Gefeliciteerd!
Waarom ik steeds terug kom is heel eenvoudig; Ik krijg steeds weer inspiratie om kleuren- en vormencombi's te proberen, je geeft heel duidelijke uitleg en laat steeds weer nieuwe dingen zien, waar je onvervalst je mening over geeft! En had ik je mooie creaties al genoemd?
Natuurlijk doe ik graag mee voor deze heerlijke candy! Knutselgroetjes, Gerrina

H zei

Allereerst gefeliciteerd met je 150.000 bezoekers geweldig Diny.
Waarom ik steeds bij je kom kijken,gewoon omdat ik geniet van al je schitterende kaarten,je kleur werk waar ik nog heel veel van kan leren,en al je tips die je met ons deelt,voor mij ben je een bron van inspiratie.En dan je gezellig geklets op je web daar geniet ik ook zo van,ga lekker door naar 300.000.
Knutsel groetjes Harma

Rosalee zei

Hi Diny. Your work is marvelous and your such an inspiration and that is why I visit your blog. I love looking for new ideas and your blog is the perfect example. Your got such wonderful inspiring ideas and I love visiting.
Hugs, Rosalee

x-elfe zei

Hoi Diny,

leider kann ich noch nicht genug Nederlands, um dir damit zu schreiben.
Aber verstehen tue ich genug, um deinen Blog schon seit langem über google reader zu folgen, um die schönen kreativen Ideen zu genießen.
Gratuliere zu 150000 bezoekers!!

groetjes Sabine

Linda zei

Wauw wat een leuke prijsjes, ik doe graag mee.
Ik kom graag op je blog om te genieten van al het moois wat jij maakt. Zelf gebruik ik alleen Derwents en heel soms aquamarkers, maar ik geniet gewoon van al jouw inkleur technieken (die ik dus niet beheers hihi), het is zo mooi te zien hoe je die schaduwen maakt, ja echt een genot om te kijken
gr linda dekker

Kaartenbox zei

Alles is al gezegd waarom we komen kijken. Wat ik fijn vind is dat de nummers van de kleuren vermeld staan, zo heb ik ook de goede kleuren voor gezicht en haren kunnen kopen. Nu nog leren inkleuren met schaduw enzo;-) Gefeliciteerd met zoveel bezoekers en volgers.

krearia zei

Hoi Diny,

waarom kom ik op jouw blog?? Tja, waarom eigenlijk?? Ik denk vooral omdat je van die mooie dingen maakt (zegt natuurlijk iedereen). Het belangrijkst voor mij is dan ook om je kleurtechniek af te kunnen kijken. Ik probeer me te verdiepen in het werken met lichtbronnen en schaduwen en heb daar toch wat hulp bij nodig. Om dat inzicht te krijgen bestudeer ik jouw kleurtechniek die ik werkelijk geweldig vind. Verder vind ik je verslagen bij je kaarten altijd super gezellig en daar hou ik wel van.

Groetjes Ria

Joke de Wit zei

Ja,wat moet ik nu vertellen behalve al die dingen die al gezegd zijn zoals al 1224 volgers,(ik heb er 37 waar ik heeel blij mee ben).En al die mooie kaarten die je maakt waar ik echt wel eens jaloers op ben,(maar als ik een kaart af heb kan ik daar ook wel trots op zijn)Ik hoop nog lang te genieten van al je mooie kaarten.Groetjes Joke

Magda zei

Goedemorgen Diny,
Bedankt voor deze gelegenheid .
Waarom ik jou toegevoegd heb aan mijn lijst met blogs en je volger ben is heel eenvoudig.
Ik woon in België en gebeurt heel wat minder op vlak van scrappen en inkleuren van stempelafdrukjes.
Wanneer er een beurs plaats vind heb ik de zorg voor de kleinkinderen en kan dus niet weg .
Twee maal reeds zag ik jou op een beurs in Nederland en ik vind jou gewoonweg een toffe dame en ik leer nieuwe dingen door jou.
Eigenlijk heb ik alles geleerd via het internet en dus bedankt om je kennis te delen .
Ik hoop op die manier nog veel van jou te kunnen leren
Ik wens je een fijne en hartverwarmende dag
Magda

Johanna Visser zei

Hoi Diny,
Je hebt al super veel bezoekers gehad gefeliciteerd. Het is altijd weer een klein feestje om naar jouw blog te gaan. Ik geniet altijd weer van die prachtige creaties. Ik haal hier heel veel inspiratie uit. Ook kan ik ontzettend veel van je leren over de verschillende kleurtechnieken. Ik heb altijd wel iets van je op mijn laptop staan als ik zelf aan het kleuren ben om af te kijken hoe ik schaduwen en plooien kan kleuren. Ook ben ik dankbaar voor alle tips en informatie die ik van je krijg. Je bent zo ontzettend veelzijdig dat ik me nog lang niet verveel op jouw blog. Ik hoop dat je nog heel lang door zult gaan. Ook wil ik je bedanken voor de mooie candy's die we bij jou kunnen winnen. Bedankt voor die kansen.

Liefs Johanna

Marianne zei

Allereerst proficiat met 150.000 bezoekers! Wat een mijlpaal. Ik denk niet dat ik dat ooit ga halen; alleen daarin ben je al een voorbeeld voor me, maar je maakt ook altijd zulke mooie kaartjes. Ik kijk altijd op je blog, al laat ik misschien niet elke keer een reactie achter omdat er al zoveel lovende reacties onderstaan, dat die van mij dan ook niet nieuws meer toe kan voegen :-)
Maar je bent een grote inspiratiebron en altijd laat je ons weten wat er weer voor nieuws op de markt is, zodat we geprikkeld worden om wat nieuws uit te proberen. Bedankt voor de kans op deze leuke candy, maar ook zonder de candy's blijf ik je blog bezoeken!
Lieve groetjes,
Marianne

henny zei

hoi Diny

niet verwonderd dat je 150.000 bezoekers hebt gehaald.
je blog een een en al inspiratie voor mij en de uitleg erbij super.
de cursus die ik bij gewoond heb bij je thuis was super heb veel geleerd en je hebt ons warm ontvangen .
je bent een bezige Bij ook op de andere blogs die je hebt.
Nu geef je een mooie candy weg en daar wil ik wel aan meedoen.
liefs henny

Dora zei

hallo Diny,
gefeliciteerd met zoveel aantal bezoekers!!
wat geef je weer iets moois weg, wauw!
waarom ik jouw blog bezoek, ik bewonder vooral je inkleur kunsten. daar vind ik prachtig om naar te kijken en dan pas het hele kaart die je natuurlijk weer zo goed passend in kleur en tierelantijntje versierd.
ik reageer niet altijd maar ik kijk wel.
ik heb zelf geen copics/aquamarkers. ik kleur vooral met potloden en ik teken af en toe zelf afbeeldingen voor mijn kaarten. en daarom trekt mij jouw inkleur-techniek bijzonder aan. kunstig!!
groetjes dora

KarinsArtScrap zei

Hallo Diny,

ik kom op je blog kijken omdat je altijd iets nieuws en interessants te vertellen hebt.
Je laat heel veel van de copics zien hoe je hiermee om moet gaan.
waar ik en ik denk vele met mij veel van hebben geleerd en nog leren.
Je verhaaltjes zijn altijd leuk weer te lezen waar je bent geweest.
Want wij komen er tenslotte niet in zo hebben we toch een kijkje achter de gesloten deuren.
En natuurlijke kom ik ook kijken naar je prachtige kaarten en wat voor nieuwe materialen erop hebt gedaan.
Ook heb je nog altijd leuke tips voor iedereen.
Dus zo met al een fijne blog om te volgen en te kijken.
En we hebben ook nog altijd iets leuks en moois tewinnen.
Want je deelt heel veel waaronder
deze prachtige prijs weer.

groetjes karin

marijke zei

wow zeg dat is veel dat aantal bezoekers ik zit pas op de helft
en je vraag waarom wij op jouw blog moeten bezoeken? dat is heel simpel ,
kijk lieve diny, van mijn zusje heb ik de verslaving van het scrappen geleerd die kwam over uit amerika ( helaas voor trieste omstandigheden)en vertelde me alles over het scrappen maar via jou en je blog heb ik geleerd hoe met copics te werken
ik, die altijd zei nou ik begin daar niet aan hoor ben me daar beetje gek hahaha mij te duur en dat is niets voor mij, totdat ik ene diny van sprakel zag op een you tube filpmje en haar ook ontdekte in blogland en jaaaaaaaaa den ban je zomaar ineens verkocht he
ik heb hier kleur technieken geleerd , geleerd hoe te werken met de copics , en nu??? nu ben ik verslaafd aan die stiften hihihi, dus als iemand mij vraagt heb jij een verslaving ( dan bedoelen ze vaak andere)zeg ik ja en dat is diny haar schuld hihihihihi, er is alleen geen afkick kliniek voor en die zou ik ook niet betreden ook hahaha
fijne dag, groetjes marijke

Frouwkje zei

Hoi Diny,
Waarom ik je blog volg? Ik kan het niet laten.......telkens zie ik weer wat nieuws. Je inspireert en geeft heel goed uitleg. Je kleurtechniek wordt steeds mooier!! En daar leren wij ook weer van. De prachtige kaarten die je maakt! We worden op de hoogte gehouden met allerlei nieuwtjes. Ik kan nog wel even doorgaan hoor maar dan wordt het bericht echt te lang........maar toch ga ik even door want door jou ben ik ook de cursussen gaan doen (en dat was ik echt niet van plan). De cursussen zijn heel gezellig!! En wat heb ik al veel geleerd van je.
Liefs, Frouwkje

СВЕТЛАНА zei

Здравствуйте, Diny! Очень рада, что являюсь читателем Вашего блога, где показаны изысканные работы, наполненные волшебной сказкой, изяществом и приводящие читателя в изумление и восторг! Желаю Вашему блогу дальнейшего процветания, а Вам благодарных читателей!

nettie53 zei

Hallo Diny,
Wat verwen je ons weer met zo'n mooi kado.
Ik volg je al enige tijd omdat ik veel heb aan jou tips. Sinds kort werk ik ook met Copic stiften.
De werkwijze heb ik ook van jou geleerd op/tijdens beurzen of demonstraties!!
Heel erg bedankt voor alle mooie kaarten die steeds weer op dit blog staan.
Groetjes,
Nettie

Tinie zei

Gefeliciteerd Diny met zoveel bezoekers en terecht! Het moet maar eens gezegd worden, zo vernieuwend als jij werkt, zo kom ik er niet meer tegen en dat zegt dan niets over het feit hoeveel volgers je hebt!!! Ik leer altijd weer van je, ga zo door!
Bedankt en groetjes Tinie

flatis stempelwelt zei

Oh Diny,
schon wieder so ein tolles Candy und das wo ich doch die Glitzerstifte so liebe....
Da muss ich einfach mein Glück versuchen.

Hugs Sonja xx (flati)

Folkje zei

Ten eerste gefeliciteerd 150.000 dat is niet te weinig.
Je bent een inspiratie voor ons allemaal durf ik wel te zeggen, je kleurt super mooi en maakt prachtige kaarten en ook je uitleg is altijd erg duidelijk.
Zo kan ik natuurlijk nog wel even doorgaan Diny, maar je bent gewoon super en hebt een super blog.

groetjes
Folkje

Marion leest! zei

Zo dat is een heel groot aantal bezoekers. Waarom ik volger ben geworden en regelmatig op je blog kom??? Uiteraard maak je hele mooie dingen. Ik kleur zelf met distress inkt, maar kan bij jou plaatjes veel leren over o.a. schaduws. Je geeft er ook altijd een duidelijke uitleg bij wat ik heel erg prettig vind. Dus ik zeg gewoon zo door gaan, dan komen de volgende 150.000 er zo bij ;)

Groeten Marion

Anita zei

Hoi Dinie

Gefeliciteerd met rzoveel bezoek, gelukkig niet bij je thuis maar op je blog.
Waarom ik hier kom.
1. om naar je mooie kaarten te kijken,
2. om van je te leren hoe te kleuren met copics.

Krijg de plooien nog steeds niet zoals jij dat kunt, dus zal nog vaak komen spieken.
3. gewoon omdat ik een beetje nieuwsgierig ben....hihi

Gr. en succes
Anita

Unknown zei

diny
ik kan het goed begrijpen dat je zoveel bezoeker krijgt,eerlijk gezegd je verdient het wel
jou blog is zo leerzaam en je geef heel veel tips aan de mensen
ik vind een aangename blog
weet je waarom ,jou schrijfwijze is zo bijzondere mooi . het lijkt wel of we zijn bij jou zijn
elke reis verslag van jou beurzen zijn uniek
je bent een aangename dame ,je breng voor de meeste een hobbyvirus die niet te stoppen is
weer leuke attentie biedt je aan jou trouwe bloggers
veel liefs van marcelline

Marjan zei

Hoi Diny,

Ik kijk graag naar jouw creatieve uitspattingen. En doe graag mee aan je verloting.

Groetjes, Marjan

DesignwithJP zei

Hoi Diny,

waarom ik kom kijken simpel omdat ik je kaarten gewoon mooi vind en je kan zowel lekker kleppen als schrijven.
Groetjes Jacqueline

Els Wouters zei

10 redenen waarom ik van je blog hou:
1: super mooie kaarten
2: fantastisch kleurwerk
3: hele leerzame tutorials
4: leerzaam
5: ik krijg telkens een heerlijk gevoel als ik een kaart van je zie
6: op de copic certificeringscursus in Emblem heb ik de eer gehad om je persoonlijk te ontmoeten en vond je een leuke dame, rede meer om je blog zeker te blijven volgen
7: op de hoogte blijven van de nieuwigheden
8: pure ontspanning om je verhalen te lezen
9: hele leuke links naar andere blogs
10: steeds nieuwe dingen te ontdekken

Bedankt Diny voor de leuke prijs die we kunnen winnen, daar ben ik steeds blij om.

Veel groetjes,
Els

Yvonne B zei

Hoi Diny,

Je vraagt waarom ik jou blog bezoek. Nou ik vind je kaarten heel mooi en ik vind het leuk om ideeen op te doen.
Ik leer van de manier waarop je kleurt en welke combi's je gebruikt.
Soms is het moeilijk om alle blogs te volgen, maar als ik dan weer een keer op je blog kom dan weet ik weer wat ik gemist heb en probeer ik vaker te komen.

Gefeliciteerd met het aantal bezoekers die je heb gehad in de afgelopen jaren.
En ga lekker door met kaarten maken ik geniet er met volle teug van

Cathy zei

Hoi Diny!!!

Ik bezoek je blog omdat ik graag net zo'n mooie kaarten zou willen maken als jij. Ik vind je inkleuren gewoonweg geweldig. Helaas heb ik zelf veel te weinig tijd om kaarten te maken.

Ik doe bij jouw blog inspiratie op. Ook je tutorial's vind ik zeer nuttig en alles wordt zo netjes uitgelegd. Ik heb al veel hulp hiervan gehad bij mijn eerste stappen bij het inkleuren van stempels of digistamps.

Ik geniet met volle teugen van elk bezoek aan je blog. Ik hoop dat ik op een dag net zo'n mooie kaart kan maken als jij dat keer op keer doet.

Cathy

Naomi zei

Hoi Diny,

uiteraard allereerst gefeliciteerd met je vele bezoekers!
ik volg je blog al een hele tijd en met heel veel plezier!

ik ben je blog beginnen volgen omdat jij 1 van men grote voorbeelden bent waardoor ik ben beginnen kleuren met copics! toen ik het de eerste keer zag had ik zoiets van: wauw dat wil ik ook kunnen en dan ben ik erin verder gegaan!

Je legt het ook allemaal heel erg goed uit en jouw creaties geven mij opnieuw inspiratie om op mijn beurt weer nieuwe dingen te gaan maken! Dankjewel hiervoor ;)

veel liefs en tot de volgende!

Naomi

Marianne Schut zei

Hai Diny, als eerste van harte gefeliciteerd met zoveel bezoekers! Dat betekent toch wel wat...De reden dat ik jouw blog graag bezoek, tja ik val dan denk ik wel een beetje in herhaling met alle voorgaande berichten maar jij en je blog zijn een bron van inspiratie voor mij. Ik ben begonnen met de copic's en steeds leer ik er weer wat meer bij. Het leuke ervan is dat je ziet dat je steeds meer technieken kan gebruiken en je raakt nooit uitgeleerd. Je uitleg is altijd geweldig en meestal print ik je kaartjes uit en probeer dat dan na te kleuen. Let wel..probeer! hihi
Je geeft heel veel tips en adviezen en daar leer ik weer enorm veel van. Je merkt gewoon dat jij opstaat en naar bed gaat met deze markers, het zit gewoon in je bloed volgens mij. Wat zou het super zijn als ik je nog eens in het echt zou ontmoeten om een workshop te kunnen volgen. Als ik even een dipje heb en op jouw blog ben geweest dan kriebelt het altijd weer om te copic's te pakken. Dank daarvoor! En verder kom je gewoon op mij over als een heel vrolijk, open en behulpzaam persoon. Hoop dat we nog jaren van je blog en van jou mogen blijven genieten! Liefs Marianne

j.hugens zei

Goede middag, eerlijk gezegd heb ik niets met de copics, daarintegen vind ik de derwent-potloden het einde. Ik probeer me dan ook met voorbeelden van jou blog goede creaties te maken, soms springen je afbeeldingen er letter uit. Ik wens een ieder die van stempelen houd dan ook nog veel creatief genot met het bezoeken van jou site.
Groetjes Monique

j.hugens zei

Goede middag, eerlijk gezegd heb ik niets met de copics, daarintegen vind ik de derwent-potloden het einde. Ik probeer me dan ook met voorbeelden van jou blog goede creaties te maken, soms springen je afbeeldingen er letter uit. Ik wens een ieder die van stempelen houd dan ook nog veel creatief genot met het bezoeken van jou site.
Groetjes Monique

Astrid Jacobs zei

Hallo Diny,

Leuke prijzen verloot je.
Jouw blog inspireert en je schrijft in de taal zoals ik je ook heb leren kennen tijdens een workshop. Enthausiast en jezelf.

Groeten Astrid.

Rosalien Zwackhalen zei

Prachtige Candy Diny. ;)
Ik kom geregeld hier om je prachtige kaarten te zien en te kijken hoe jij ze inkleurd. Ik kan nog veel leren hiervan. En ik doe ook ideeén op met de verschillende kleuren copics te combineren.

Groetjes Rosalien

Marian zei

Logisch dat je zoveel volgers hebt
Je bent oprecht over de gebruikte materialen
Geef duidelijk je mening
Leg de verschillen goed uit over materiaal
Valt materialen niet af wat goed of minder goed is maar laat wel duidelijk blijken wat je voorkeur is.
Verder geef je goede tips en uitleg over je prachtige ingekleurde kaarten
Super daarom kijk ik graag naar je blog
Stimuleert en inspireert mij om dingen uit te proberen
Groetjes Marian

Marian zei

Logisch dat je zoveel volgers hebt
Je bent oprecht over de gebruikte materialen
Geef duidelijk je mening
Leg de verschillen goed uit over materiaal
Valt materialen niet af wat goed of minder goed is maar laat wel duidelijk blijken wat je voorkeur is.
Verder geef je goede tips en uitleg over je prachtige ingekleurde kaarten
Super daarom kijk ik graag naar je blog
Stimuleert en inspireert mij om dingen uit te proberen
Groetjes Marian

Unknown zei

Hallo. Via derwent inkleuren ben ik op jouw site terecht gekomen. Hierdoor ben ik geinspireerd om ook copics te gaan gebruiken. Heb heel veel geleerd door jouw voorbeelden. Hiervoor mijn dank. Ga vooral zo verder.
Grotjes Tonny

Paula zei

Lieve Diny,

Voor mij ben jj :

C reatief
R azend enthousiast
E rg mooie kaarten
A quamarkers
D erwents
I nspirerend
N og meer?

Ja !! , Ik volg je blog echt elke dag dus die 150.000 vind ik niet heel vreemd want als iedereen dat doet hihi. Je geweldige tips die je altijd geeft en uiteraard je fantastische Candy's!! Je bent een topper!! Lieve groetjes Paula

Mayra zei

Hoi Diny
ik bezoek jouw blog regelmatig, jij maakt zulke mooie karten en geeft fantastische uitlegging over technieken, het is een grote inspiratie bron!!

Thea zei

Hoi Diny,

Wat moet ik nu nog toevoegen na al mijn voorgangsters. Je bent een grote inspiratiebron voor mij en dat geldt ook voor de andere copicblogs, Benelux en Europe. Ik kom graag langs jullie 3 blogs met de geweldige tutorials, uitleg enz. Ik woon helemaal in het noorden van Groningen en hier zijn geen workshops enz. dus heb ik alles geleerd van jullie blogs en de filmpjes. Ik ben een groot fan van de copics en heb inmiddels ook een paar spicapennen vanwege de prachtige glitter die deze pennen geven. Tot slot wil ik nog zeggen dat geen kaart van jou hetzelfde is en dat vind ik ook een pré en ik waardeer het enorm wat je doet op copicgebied en dan niet alleen in Nederland, we weten dat je ook veel in het buitenland bent TOP! Ga vooral door met alles wat je doet daar leer ik alleen maar van.

Lieve groet,
Thea

Unknown zei

Als eerste gefeliciteerd met zoveel bezoekers! Ik kom zelf heel graag op je blog kijken, want iedere keer leer ik er weer wat van. Ik ben zelf een ontzettende fan van copics en bij jou zie ik regematig nieuwe combi's die ik daarna ook graag probeer en toepas. Hoop nog heel lang je volger te blijven en bedankt voor de leuke kans op de candy. Heb nog geen glitterpennen, dus dat zou helemaal super zijn!

Veel liefs,
Renata

Marijke zei

Gefeliciteerd met de vele bezoekers op je blog en logisch. Zelf kom ik hier vaak kijken naar je mooie inkleurkunsten en de tips die je erbij geeft!! Ook geniet ik altijd van je mooie kaarten en niet te vergeten je verhalen van en op de beurzen. Heel erg bedankt voor deze candy weer.

Groetjes, Marijke en Chantal

Helga zei

Je bent nog maar pas terug, Diny en je geeft alweer iets weg ! Leuk, hoor.

Ik kom graag naar je blog kijken, omdat je me ontzettende kriebels geeft om zelf aan de slag te gaan met de stempels die ik heb en de kleuren die ik nog maar heb (Let op de nuance ;-)). Ik ben nog lang geen expert in kleuren, maar door jouw blog geniet ik volop van het 'leren kleuren'.

Bedankt daarvoor,

Helga

Yvonne zei

Ik kom op je blog kijken omdat je me inspireert! Van jouw kleurwerk kun je ontzettend veel leren. Het fijne is dat je op ditzelfde blog ook veel tips e.d. met ons deelt. Daarnaast geef je ook eerlijk je mening en dat waardeer ik zeer. Het is gewoon een klein feestje om jouw blog te bezoeken!!
liefs Yvonne

corryskaart zei

hoi diny
je candy is zoals gewoon weer geweldig maar dat is niet de reden waarom ik je blog trouw volgt,al die wijze lessen die ik bij je oppikt dat is op zich al een feest, want zo leer ik steeds een klein beetje meer,dus zou zo zeggen op naar de 300.000 berichtjes! voor mij ben en blijf je een kanjer!
groetjes van corry

Gerrittina zei

Nou dat is niet zo moeilijk. Op jouw blog doe ik inspiratie op. Ik zie nieuwe technieken en krijg goede tips. Dank je wel daarvoor. Blijf vooral zo doorgaan.

Gr.GZ

Willy zei

Leuk al die inspiratievoorbeelden.
Kijk regelmatig, steek er altijd wat van op. Tot een volgende keer, groetjes Willy

jans zei

gefeliciteerd wat een hoop bezoekers vind het altijd een eer om op je blog te mogen komen en je schitterende creaties te mogen bewonderen en inspiratie op te doen en nieuwe dingen te leren zelfs mijn oudjes in het verzorgings tehuis laat ik altijd jou blog zien en de o en a zijn niet uit de lucht hoop nog lang van je creaties te mogen genieten en dat er nog maar heeeeel veeeeeel bezoekers en volgers bij mogen komen grt jans

Alie zei

Van harte gefeliciteerd met zoveel bezoekers. Maar het verbaast me niets dat jouw blog zoveel bezocht wordt: jouw ontwerpen zijn dan ook altijd erg origineel. Ik put er regelmatig inspiratie uit.

groetjes, Alie

Esther zei

Ik volg jouw blog allereerst om inspiratie op te doen maar des te meer om te leren van jouw technieken. Ik ben bedlegerig en ben dus afhankelijk van blogs ed om technieken onder de knie te krijgen die anderen misschien kunnen leren op workshops van jou of van anderen. Ik ben je heel dankbaar dat je altijd alles zo duidelijk vermeld en zal je blog blijven volgen en dat heeft niets met winnen te maken! Jouw blog is gewoon mijn ding om te leren creatief te zijn!
Lieve groetjes,Esther

Helen zei

Hoi Diny, proficiat met al die bezoekers. Maar dat is natuurlijk niet zo verwonderlijk, waarom ben ik jou gaan volgen en kom ik vaak langs? Je maakt geweldig mooie kaarten, maar vooral het inkleuren is geweldig en geeft ook duidelijk aan welke kleuren je gebruikt. Niet te vergeten al je superduidelijke tutorials en nadat ik ook bij je thuis ben geweest en dus ook een hoop kaarten live heb gezien en jou ook; kan ik zeggen dat je een superlief, gezellig mens bent met veel kennis van de copics die het goed op anderen kan overbrengen. Ga zo door, want wij kunnen nog heel veel van jou leren en daarom komen wij zo vaak bij jou terug. Lieve groetjes, Helen

Cinderella zei

Hallo Diny,
Wauw dar zijn superveel bezoekers van harte gefeliciteerd ik ben volger geworden omdat ik op allerlei blogs aan het rondkijken was en opeens jouw blog tegenkwam en toen dacht oh dat is de mevrouw die ik een tijd geleden heb gezien tijdens de beurs die zo super de stempels deed inkleuren.tja dat is waarom ik vanaf nu je blog ga volgen want ik kan hier nog veel leren
groetjes Cindy

Natascha´s Werke zei

hi diny..

why i visit your blog??.. because i like your projects you put on him..

thank you for wonderful blog

hugs
Natascha

Anoniem zei

Hall Diny,

Ben al een hele poos volger van je.
Wat leuk dat je zoveel bloggers heb gehad gefeliciteerd. Het is geen wonder dat het er zoveel waren,ze kunnen hier dan ook van alles vinden, een goede uitleg, super leuke voorbeeldkaarten. Heb je een vraag gesteld krijg e altijd antwoord terug.

Groetjes, Friedy

Marja zei

Hoi Diny,
Ik hou het kort maar krachtig. De reden waarom ik volger van je ben, is omdat je vaak tips en uitleg geeft over dingen en mooie kaarten maakt.

groetjes,
Marja

Joke Mulder zei

Hallo Dini,wat een inspiratie doe ik op bij jou zoveel dat ik straks nog nieuwe potloden moet gaan kopen want ik heb teveel uit gegumd hahahahahaha
je vertelde dat een electrisch gum zo handig was jaja nou als je daar niet zo handig mee bent moet je natuurlijk blijven oefenen!
Dus die set glitterpenne komt mij wel van pas (hoef ik niks te gummen)haha.
lieve groetjes van Joke Mulder

Anoniem zei

Hallo Diny,

Alleen al bij het bekijken van je blog, loopt het water uit mijn mond. Je 'candy' is daar niet eens voor nodig (maar wel welkom!)

Groetjes, Liselot

Anoniem zei

Hoi Diny,

Waarom ik op je blog kom kijken? Nou dat is natuurlijk niet zo moeilijk, dat is dezelfde reden waarom al die andere honderden (misschien wel duizenden) bloggers komen kijken! Je maakt zulke mooie creaties en je kleurt je afbeeldingen zo fantastisch in, dat moet je gewoon zien! Ik krijg er altijd heel veel inspiratie van.

Groetjes,
Nicole

Susie Wusie zei

Hai,

Ik was weer eens een rondje aan het doen op alle blogs die ik al volgde, en daarom kwam natuurlijk ook op jou blog terecht. Heerlijk toch zo'n blog-zondag! Ik zeg...zondag blogdag! :-)

Groetjes Suus

Eefje Bouweriks zei

Was even aan het zoeken voor copics tutorials en kwam ik op jouw blog terecht. Wat een superleuke blogcandy

Groetjes

Anoniem zei

Hallo Diny,
Een hele mooie candy. Ik zou graag een gokje wagen.
Ik ben nog niet zo lang een "volger" van je blog.
Ik heb onlangs een demonstratie van je gevolgd in Heesch. En de manier waarop jij iedereen weet te boeien, en mee te slepen in jouw enthousiastme voor het inkleuren van stempels. Je duidelijke uitleg en iedere keer weer op nieuw als dat nodig is. Nou daar heb ik bewondering voor!!!!!!
Op je blog zie ik te veel om op te noemen. Maar laat ik het zo zeggen: Je weet me te boeien met je creaties en me aan te sporen om ook creatief bezig te zijn.
Bedankt daarvoor en ga vooral zo door. En wie weet kom ik nog een keer een workshop bij je volgen.
Marlies Oppers

Brigadier zei

Sogar bis nach Österreich ist die Nachricht gekommen, daß du schon so viele Anhänger hast.
Ich wünsche dir noch viel mehr und mir ein bisschen Glück.
Gruß Brigitte

Simone zei

Hallo Diny,
Ik kom op jouw blog voor inspiratie en tips voor het kleuren met copics!Ik ben al een tijdje volger van je.
Je hebt een prachtige blog!
En nu weer zo'n geweldige verloting!Ik doe graag mee.
Groetjes Simone.

Sabrina aka Chaosküken zei

Liebe Diny,

ich fing im September an zu basteln und habe mich sofort in der Stempelecke angemeldet. Kurz darauf hast auch du dich dort vorgestellt, und Barabara (Kreativmonster) schrieb mir, wer du bist und empfahl mir deinen Blog, den ich umgehend abonnierte.
Dein Blog, der Copic-Marker-Wurope-Blog und nicht zuletzt Barbara trugen dazu bei, dass ich mir im Januar endlich meine ersten Copics zulegte (das Starterset, welches du zusammengestellt hast und natürlich noch weitere) und vorgestern zwei Kurse in Berlin besuchte. Barbara steht mir stets mit Rat und Tat zur Seite, und Eure Werke inspirieren mich sehr. Meine letzten Karten sind nur noch mit Copics coloriert, und ich liebe sie - und ich liebe Glitzer - deswegen hoffe ich nun natürlich auf meine Chance :)

Herzliche Grüße aus Berlin
Sabrina

anita Beumer zei

Hallo diny
Ik ben sinds vandaag een volger geworden van jou dit omdat ik gisteren een workshop heb gevolgd van jou en deze was erg leerzaam en gezellig.
je hebt mij goed advies gegeven over de aanschaf van nieuwe copics.
Ik ga zo aan de slag met wat is geleerd heb en hoop dat ik het nog weet maar met veel oefenen gaat het wel goed komen toch.
Bedankt en ik zie je 10 maart bij Speciale technieken 1 verheug mer er nu al op om ook dit te leren.

vriendelijke groetjes Anita

yanmaneee zei

hermes
yeezy boost 350 v2
air jordan
kyrie 4 shoes
off-white
chrome hearts outlet
jordan shoes
yeezy shoes
supreme clothing
jordan shoes

soslought zei

click here to investigate best replica bags you can try these out luxury replica bags have a peek at this web-site replica bags buy online

pheno zei

replica bags in dubai replica bags in gaffar market replica zara bags

Anoniem zei

replica bags thailand fake gucci a8u27l5s67 replica bags online pakistan find this r4q33h4t71 replica ysl replica bags wholesale india replica bags ru hermes replica handbags x4t26b9c08 7a replica bags wholesale