dinsdag 7 februari 2012

Daar zijn we weer!

Hallo, 
na elf dagen een bijna continue rooster te hebben gehad, heb ik vandaag voor mezelf een zondag (rustdag) ingelast. Op het eind van deze luie dag, wil ik jullie even berichten dat ik weer back home ben. 
Ik heb vier dagen Copic mogen demonstreren op de Creative World in Frankfurt. 


Hier zie je beursstand, terwijl ik nog van alles aan het klaarzetten ben. Ze hadden een prachtig bureau met opbergvakjes voor me gekocht. Ik zat er echt riant, vier dagen op mijn praatstoel.( Wel in verschillende talen)  Ik mocht verschillende mooie modellen van collega's en van mezelf laten zien, de kaarten van Wenda en Mariska en het stoffen album van Erna waren grote hits.
Het is een beurs waar je niets kunt kopen (jammerrrrrrrr), er worden producten voorgesteld en men kan bestellen. Verder zijn er demonstraties en veel workshops, waar de winkeliers de nieuwe producten kunnen proberen. Het leuke op zo'n beurs zijn de contacten, mensen die je vaak maar een keer per jaar ziet, zo komt heel Europa bij je langs. Als alles wat daar beloofd en gevraagd is uitkomt, dan heb ik nog leuke reisjes in het verschiet.

Ik ben na de beurs even een dagje naar huis geweest om de koffer te wisselen en vertrok donderdag in alle vroegte al weer richting Wiesbaden, dit keer met mijn prive chauffeur Annie, wat heb ik die de eerste reis gemist. We hadden een overleg over een heel nieuwe opzet van de Copic certificeringen en cursussen in Europa.
Vrijdag was de Instructors opleiding, waarbij Lydia Boode en Erna van  Kampen hun Copic Instructor Certificaat behaald hebben. we hebben nu drie Instructors in Nederland.
Zaterdagmorgen hebben Annie en twee instructors ook nog even laten zien dat het volgende certificaat dat zew gaan halen, dat van wegenwacht is. De auto starte niet en de dames hebben startkabels en mannen met auto's met een accu waar je bij kon, geregeld. Toen de ADAC wilde komen kon ik hen vertellen dat alles "erledigt "was. We zijn zonder stoppen (en plassen) naar huis gereden, waar de voordeur open stond, zodat we in een run door konden naar het toilet.

******************
Jullie hebben massaal gereageerd op de candy in mijn vorige bericht. Ik heb  jullie namen gescrold en mijn man stop laten zeggen, hij bleef staan op de winnaar van de vier Joy snijmallen
leuk een naamgenoot. 
Dinie, gefeliciteerd en mail je gegevens naar :copic@telfort.nl. 

Hier nog even een kaartje dat ik op de beurs had staan, beschrijving volgt, want ik heb nog zondag.

Tot snel,
groet Diny

23 opmerkingen:

Brenda zei

Hoi hoi
fijn dat je er weer bent. Het was erg stil op je Blog. Fijn dat het team instructeurs is uitgebreid. Bfijne zondag nog. Groetjes Brenda

Els zei

Geweldig leuk om dit weer te lezen. Dinie gefeliciteerd.

marijke zei

geweldig wat een heerlijke dagen heb jij gehad meid en wat een super leuke kaart heb je weer staan

Colien zei

Wat leuk dat je dit allemaal doet. Doe nu inderdaad maar rustig aan, je hebt genoeg activiteiten in korte tijd gedaan!
grtz.COlien

Margreet zei

Wat een super mooie kaart.
En wat een drukke dagen heb je gehad.
Groetjes Margreet

Jolanda zei

Geweldig om te lezen hoe je het hebt gehad, volgens mij waren het topdagen! Een prachtige kaar ook zeg, helemaal top
Dinie, gefeliciteerd

Unknown zei

Hallo Diny

Wat een heerlijk verhaal om te lezen wat ziet het er allemaal prachtig uit en je kaartje het is een snoeppie en dat inkleuren wowwww zo prachtig

Liefs Nellie

Frouwkje zei

Hoi Diny,
Zo te lezen heb je drukke maar erg leuke dagen gehad! Fijn dat je weer terug bent. Je kaart is weer prachtig!!!
Gefeliciteerd Dinie!
Liefs, Frouwkje

Helen zei

Leuk om je belevenissen te lezen; nu even rustig aan. Je kaartje is weer supermooi. Groetjes.

Johanna Visser zei

Dinie gefeliciteerd met je prijs. Heel veel plezier ermee.
Welkom thuis Diny.
Na een aantal van die drukke dagen is het idd verstandig om maar even een rustdag te nemen. Geniet er maar lekker van. Je hebt weer een prachtig kaart gemaakt. Ben nieuwsgierig van wie die mooie rand is.

Groetjes johanna

Tinie zei

Heerlijk je verslag te lezen en wat veel gedaan in zo weinig tijd!!! Dinie gefeliciteerd met je prijs!!!

Groetjes Tinie

Roelie zei

Nou Diny, je hebt het er maar druk mee... Wat een mooi kaartje heb je gemaakt zeg!
Andere Dinie, van harte met je gewonnen Joy mallen!!!
Groetjes Roelie

Hetty zei

Wat is het leuk om je verhaal te lezen en ik wil
Dinie van harte feliciteren met haar prijs

gr hetty

KarinsArtScrap zei

dinie proficiat met je prijs en wat een schitterende kaart weer dinie, prachtig.

groetjes karin

Cathy zei

Ben blij dat de beurs zo leuk was!!!

je kaartje is fantastisch!!!

Unknown zei

dinie van harte gefeliciteerd

een leuke verslag van jou beurs ,de koude heeft weer parten gespeeld
jou kaart is prachtig gedaan, mooie kleuren
geniet van jou rustdag
veel liefs van marcelline

Monis Kreativallerlei zei

Diese Karte ist einfach wieder wunderschön....So harmonisch in den Farben Toll...

lg Monika

Dinie zei

Ik lees het wel Diny je hebt het erg gezellig gehad op de beurs.
En ik was erg in mijn nopjes om te lesen dat ik de candy gewonnen had
ze zijn erg mooi de mallen en ik hoop er mooie kaartjes mee te maken.
Hartlijk bedankt Diny en verde iedereen bedankt voor de felicitaties

Groetjes Dinie

Els Wouters zei

Ik vind het een hele mooie kaart. De zwarte bloem vind ik helemaal geweldig!

*mieke* zei

Leuk om je verhaal te lezen Diny!
En de andere Dinie, gefelicicteerd!!!
Groetjes Mieke

Gerrittina zei

Zo, wat zul je moe geweest zijn van het praten en uitleggen. Die rustdag had je wel verdiend. Fijn dat je weer terug bent.

Gr. GZ

Marie-Anne zei

Welkom terug in Nederland! Leuk je ervaringen te lezen en je kaartje is weer prachtig.

Groetjes,

Marie-Anne

Lenie Hempen zei

Wat heerlijk Diny dat je het leuk heb gehad op de beurs.
Je kaartje is weer prachtig mooi.
Echt schitterend.
Nu wel een beetje rustig aan doen hoor.

Gr Leny Hempen