donderdag 28 maart 2013

Paashart voor mama

Hallo,

deze twee Magnolia stempeltjes inspireerden me om een MDF hart van LetsGetsBizzee te versieren.
Dit kan ik mijn kleinkinderen komende zondag met Pasen aan hun mama laten geven, ik hang er dan nog een zak met paaseitjes aan.


Ik heb eerst de buitenrand een likje witte verf gegeven. Toen het hart uit Pionpapier geknipt en met ModPodge opgelijmd, ik breng ook altijd een laagje ModPodge over het papier aan, dan zit het stevig vast en heeft een vernislaagje.
Daarna ben ik begonnen met het versieren, ik had net de mooie nieuwe bloemenstansjes  van Magnolia binnen en heb hiervan de twee grote bloemen gemaakt. 



De letters en de vlaggetjes zijn gemaakt met stansen van Noor!design, de naam van mikjn dochter zit op een plantenstekertje gemaakt met een Doohickey.
De swirls boven en beneden zijn gekocht bij Unique.



Tilda en Edwin zijn gekleurd met Copics.
Huid E000-00-11-13
Haar Edwin E50-51-53
Haar Tilda E21-25-29
broeken: B0000-91-93
Bloesjes: W00-1-3-5
Narcis Y11-15-19-38 en YG03-63-67

Gelukkig zitten er 3 harten in de verpakking, dus ik kan er nog twee maken.
groet Diny

18 opmerkingen:

Angela zei

Wauww wat een prachtje creatie daar zal hun mamma wel heel blij mee zijn!
Xx Angela

Louise zei

Totally blown away I love this
Hugs Louise xx

Jolita zei

Prachtig Diny!
Groet, Jolita

Linda zei

Daar gaat ze heel blij mee zijn, wat is ie leuk
gr linda

Margreet zei

Wat prachtig en leuke stempeltje.
Leuk met die vlaggetjes
Groetjes Margreet

Miranda Slagboom-de Groot zei

Schitterend.
Groetjes Miranda

corryskaart zei

hoi diny
wat een geweldig mooi hart,je dochter zal blij verrast zijn als ze door haar kinders zoiets moois krijgt met pasen
groetjes van corry

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

wow.. so creative!

KarinsArtScrap zei

een mooie gedecoreerde hart Diny.

groetjes karin

Marian zei

Super je hart en mooi bewerkt
Groetjes

roelie zei

wauw een prachtig paas hart voor de mama

super mooi gedaan leuk ook die swirl van hout en en prachtige magnolia bloemen

gr roelie

Anoniem zei

ooooooooooooh zo mooi!
zou ik ook zeer blij mee zijn!

gr
Tine

Tinie zei

Wowww diegene die dit mag ontvangen, zal er wel ontzettend blij mee zijn geweest, wat een beauty!!!

Hele fijne Paasdagen toegewenst!!!

Groetjes Tinie

Lenie Hempen zei

Wat prachtig mooi Diny.
Echt schitterend.
Dat zal zeker heel mooi gevonden worden.
Heb een heel fijn weekend/Paasdagen.

Gr Leny Hempen

Riet zei

Echt hèèl mooi je dochters zullen dit zeer waarderen.Hele fijne paasdagen,groetjes Riet

Frouwkje zei

Wauw....wat mooi Diny!!
Fijne paasdagen!
Liefs, Frouwkje

Hanny zei

OOO Wat heb je dit weer geweldig mooi gemaakt, een topper!
Fijne 2de Paasdag, liefs Hanny♥

Susy zei

This is gorgeous!

HUGS SUSY