woensdag 20 maart 2013

Playful kittens

Hallo,
 bij de kaart van vandaag heb ik weer de stansen voor de accordeon kaart gebruikt. Alleen heb ik nu twee delen aan elkaar gemaakt. Dit keer de decoratie eenvoudig gehouden, als tegenhanger tegen de drukke accordeon kaart van afgelopen zondag, dat was voor sommigen teveel.



Ik had dit al klaarliggen voor andere stempels, maar die waren te groot. Daarom heb ik deze poesjes kleurtjes gegeven die een meisje vast aan zullen spreken. Ik denk trouwens dat het ook een heel mooie moederdagkaart kan zijn. 

De poesjes zijn een onderdeel van een digitale download van Weestamps, je krijgt 4 poesjes en drie teksten.



Ik heb niet paraat van welk merk het papier is, ik dacht Echopark.

De vlinders zijn met een Stampin-Up pons gemaakt uit het designpapier.

Bij deze kaart heb ik aan de achterkant een stempel afgedrukt van Unique, het middenrondje kun je 
wisselen. 


Voor het kleuren gebruikte ik de volgende Copics:
C00-1-3-5-
RV 63-55-66
R43-46-59-89
Groet Diny

35 opmerkingen:

Sapipzi zei

Super mooi weer Diny!!!!

groetjes
Margo

jolanda zei

prachtig kaartje

Hetty zei

Wauw wat mooi. Die katjes zijn ook zo ontzettend lief!

Stampin and More zei

This is a beautiful card.

Heike

lightframe3 zei

OOOOOOOOO wat is hij mooi zeg ik zou het heel mooi vinden om zo'n kaart te krijgen .Henny of lightframe3

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een schattig kaartje echt super mooi, daar maak je zeker een kind blij mee.

groetjes Anita

Anoniem zei

Prachtig! Mooie frisse en toch warme kleuren!
Leuk modelletje wéér!
En die poesjes zijn heel schattig!
Groetjes Jacomijn

Yvonne zei

Hoi Diny,

weet een dot van een kaart, en tja met poesje dan heb je me gewonnen natuurlijk!
liefs Yvonne

Bea zei

weer een prachtig kaartje Diny, vraag me af hoe je dat doet dat die kaartjes in het midden blijven hangen zeg maar
groetjesss

Anoniem zei

Wat een super lief, schattig kaartje. Echt heel erg leuke stempeltjes en het papier is er ook zoooo leuk bij. Prachtig hoor.
Groetjes Joke

Diny Sprakel zei

Bea, dat is een stans van Sizzix, die de stukjes laat zitten.
groet Diny

rian zei

wat een leuk kaartje diny die poesje ga ik ook kopen denk ik vindt ze zo leuk.
groetjes rian

Susy zei

This is so cute!

HUGS SUSY

Marian zei

Wat een mooie kaart en leuk de poesjes
Vind het model zo veel mooier en rustiger
Groetjes

Unknown zei

diny
je zit niet stil hey
ze is weer leuk om naar te kijken
je verrast ons op die verschillende thema van jou kaarten
vind echt leuk ,en je geef ons weer nieuwe inspiratie
veel liefs van marcelline

made by ineke zei

wat super mooi!
helemaal top
gr ineke

Yvonne Rijk zei

Prachtig Diny,
weet je dat ik deze stanzen op de doe@ding dag gekocht heb en nog helemaal niet uit de verpakking heb gehaald. Wordt tijd als ik dit zo zie. Erg mooi gedaan en ik heb genoten om je bezig te zien in de winkel. Erg leuke dag was het.

groeten uit Zeeland van Yvonne Rijk.

Lenie Hempen zei

Hij is weer prachtig mooi Diny.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

KarinsArtScrap zei

wat een super lieve en mooie kaart Diny.

groetjes karin

Marie-Anne zei

Ohw, wateren prachtige kaart! De katjes zijn schatjes.

Marie-Anne

Marianne zei

Mooie kaart en leuke katjes!!
xxx Marianne

Patricia Wanten zei

Een prachtige kaart, Diny. Inderdaad iets rustiger als die van zondag maar die was ook mooi. Leuke stempels.
Groetjes

Patricia

Helen zei

wat een prachtige kaart is dit geworden en de poesjes zijn schattig. Groetjes, Helen

Cozz zei

Och wat een schattige kaartjes heb je gemaakt! Zo lief ♥

Lenie zei

Wat een schattige en prachtige kaart.
de stempel is goed aangekomen hoor en erg mooi.
greoten Lenie
groeten Lenie

Gretha zei

schitterend Diny
x Gretha

Joke zei

Wat een lief kaartje met deze schattige katjes.
groetjes Joke

Nancy zei

Hey Diny,

Wat een super leuke kaart!! Geweldige stempels ook!!

Liefs,
Nancy

Erni zei

eine tolle Karte,und die süßen Kätzchen sind so schön coloriert! diese Kartenform ist überhaupt toll,wie geht das zu machen? liebe Grüße Erni

Natasja's Kaarten zei

Wat een schattig kaartje! Leuk die poezen digi's!

Groetjes, Natasja

Diny Sprakel zei

Erni, diese Karte wird mit zwei stanzer von Sizzix gemacht. Er heisst: accordion flip 3d album. Das sind die dickere Stanzer.
Grusse Diny

Happy Beppie zei

heel leuk deze accordeon kaart met poesjes. groetjes Happy Beppie

roelie zei

O prachtig dit kaartje in rood en super lieve poesjes

heel erg mooi

gr roelie

Unknown zei

Awwww! How cute is it!
Hugs,
Jasmina

wahyud zei

hi.. just dropping by here... have a nice day!
Obat asam urat