woensdag 13 maart 2013

Winnaars 2 gratis toegangskaarten

Hallo, 


ik ben blij dat ik 25% van de mensen die een reactie achter lieten, blij kan maken met 2 kaartjes.
 Ik schrijf hieronder de namen van de winnaars. 
Helen
Kitty
Yvonne's Cardcorner
henny18
Ditta
Anreda
Heidie
Rian
Caroline
Marie-Anne

Dames, proficiat.
Willen jullie zo snel mogelijk je naam, adres, postcode en woonplaats mailen naar: dsprakel@gmail.com. Dan kan ik dit doorsturen naar de beursorganisatie, die stuurt de kaartjes naar jullie op.

Ik hoop jullie te zien.
Ik wil de beursorganisatie bedanken, dat ik deze onder mijn lezers heb mogen verloten.
Manita, dank je!!!!!

Groet Diny


17 opmerkingen:

Yvonne zei

Ben net een rondje aan het bloggen zag jouw bericht komen en was gelijk nieuwsgierig natuurlijk!! Yippie, heb twee kaartjes gewonnen, ben er super blij mee.
Ook gefeliciteerd aan de anders winnaars en Diny geweldig bedankt!!!
liefs Yvonne

Caroline zei

Yes!!! Blij, blij, blij! Verheug me er enorm op Diny! Al weer een hele tijd geleden dat ik daar geweest ben. Dus super dat ik de kaartjes gewonnen heb. De beursorganisatie en ook jij heel erg bedankt! Liefs, Caroline

Marian zei

Dames gefeliciteerd met jullie kaarten En veel plezier ermee
Groetjes

Marian zei

Dames gefeliciteerd met jullie kaarten En veel plezier ermee
Groetjes

Kitty Dieleman. zei

Jippie leuk zeg dat ik kaartjes gewonnen heb.
Bedankt voor deze kans.Kom zeker naar je toe op de beurs.
En de andere dames ook Gefeliciteerd

Groetjes van een heel blije blogger.

Kitty

Helen zei

Nog even een laatste rondje bloggen en Yippie, ik heb ook kaartjes gewonnen. Kom je zeker even begroeten hoor. Dank je wel aan jou en de beursorganisatie en nu ga ik je gauw mijn gegevens doormailen. Voor de andere winnaressen proficiat en wie weet tot in Den Bosch. Groetjes, Helen

Marie-Anne zei

Ohw, wat gaaf dat ik een van de gelukkige winnaars van kaartjes ben. Wat een super einde van een deze dag. Dank je wel deze kans.

Tot de 21ste!

Marie-Anne

rian zei

jippie jippie ik heb er gewonnen echt gaaf
alleen jammer dat ik je niet zie diny want ik ga op vrijdag.
toch heel erg bedankt

groetjes rian

nettie53 zei

Gefeliciteerd dames

Frouwkje zei

Gefeliciteerd dames!!
Veel plezier!
Liefs, Frouwkje

Liesbeth zei

Alle winnaars van harte gefeliciteerd en heel veel plezier toegewenst!

Groetjes,
Liesbeth

Anreda zei

Bedankt ben er héél blij mee. Ik kan nu mijn zus uitnodigen voor een hele gezellige dag uit, nu al zin in :)

Groetjes, Anreda

Helga zei

Genial idea - perfect creation !
Greetings Helga

Conny zei

Fijne dag voor de winnaars en zie zeer mooi kaartje op de achtergrond wil hem helemaal zien kan dat

Conny zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
manon's kaartenhoekje zei

gefeliciteerd allemaal,
wauw wat veel vrijkaartjes gaf je weg dini

fijne dag allemaal

groetjes manon

Ditta zei

Wel een beetje laat, soory!! Maar ik zie dat ik 2 kaartjes gewonnen heb, wat leuk!!
Liefs Ditta