maandag 28 april 2014

Doodle patronen

Hallo,

afgelopen week hebben jullie op een hele leuke manier gereageerd op al mijn gekrabbel. Vrijdag tijdens de demo, waren er heel wat mensen , jong en oud, die ook graag hun krabbeltjes op papier wilden zetten. De meest gehoorde opmerking, maar ik kan niet tekenen. Ik had echt op de lagere school voor tekenen vaak een 5 en dat was gelukkig het enige lage cijfer. Nou ja zingen en gymnastiek konden ook beter.
Ik heb beloofd dat ik de patronen met buitenlijnen op mijn blog zou zetten, nou ze staan bovenaan onder de tab doodeling patronen. Neem ze mee en gebruik ze zo vaak je wilt.

Ik heb ook de eerste kaart klaar, met dank aan Annie voor de ombouw.

Hier heb ik deeltjes met een rode Multiliner SP rood 0,3 ingekleurd.
Ook zie je dat ik in sommige witte vlakken wat schaduw met een zacht potlood 4 of meer B heb aangebracht. Die heb ik dan weer uit laten lopen met een doezelaar (zonder terpentine), je wrijft het grafiet uit het potlood uit.
Vlakken komen daardoor meer tot leven.
p.s dit bloempatroon vind je ook bij de patronen


Ik wens jullie veel doodle plezier
Toedeloe
Diny

11 opmerkingen:

Durvina zei

Dit is echt wel HEEL anders, maar ook wel HEEL mooi!

Liefs, Durvina

Karla zei

Prachtig Diny, ingekleurd is het ook heel mooi.

Groetjes Karla

martina's kaartjes zei

heel mooi geslaagd ! top !
grtjs,martina
x

Anneke zei

Wat mooi zeg. Ik denk dat er op deze manier meer mensen er aan durven te beginnen. Succes groetjes Anneke.

Marie-Anne zei

Wat een mooie kaart dames.

Marie-Anne

petpan zei

prachtig Diny, mooi gedaan.

Marian zei

Ziet er wel heel gaaf uit
Groetjes

Elizabeth zei

Schitterende kaart!! Ziet er heel gaaf uit. Bedankt nog voor de perfecte cursusdag afgelopen vrijdag.

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart dames.

gr karin

Malika zei

Prachtig gedaan Diny

Malika

Gerrittina zei

Ziet er leuk uit.